مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-05سياسي

رییس کمیسیون امور داخلی کشور: محرومیت زدایی در گرو اجرای سند آمایش سرزمینی است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اگر دستگاه ها داده های خود را مطابق با واقعیت ارائه نکنند سند آمایش دچار مشکل می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار شب گذشته در شورای برنامه ریزی استان  اظهار کرد: سند آمایش ملی و استانی اواخر سال 99 به تصویب رسید و در نهایت در دولت قبل برای اجرا به تصویب رسید، در حال حاضد دولت فعلی مبنای اصلاح سند پایش ملی را دارد.

  وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجدد نظرات دستگاه ها را دریافت کنند تا با پایش اطلاعات گفت: در چهار دهه گذشته از انقلاب نقشه راهی برای توسعه وجود نداشت و فعالیت ها بر اساس میل سرمایه گذار یا سرمایه گذاری بخش دولتی بدون توجه به زیر ساخت های مورد نیاز، شرایط اقلیمی، منابع طبیعی و توانمندی های در بخش های مختلف صورت گرفت است.

  جوکار بیان کرد: صنعت گردشگری نوپا ظرفیت خوبی برای ما است و ما شاهد این هستیم که برخی از کشورها تا 32 درصد جی دی پی خود را از طریق شاخص های صنعت گردشگری تأمین می کنند.

  نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه های متولی توجه کنند که اگر داده های ما منطبق بر واقعیت ها نباشد سند آمایش هم اشکال پیدا خواهد کرد، این موضوع مستلزم راستی آزمایی است بنابراین لازم است سند بازنگری شود؛ قطعا سند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون امور داخلی کشور: محرومیت زدایی در گرو اجرای سند آمایش سرزمینی است

رییس کمیسیون امور داخلی کشور: محرومیت زدایی در گرو اجرای سند آمایش سرزمینی است