مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-05سياسي

آیت الله دژکام: نظام ولایی در صدر معروف ها باشد


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تاکید کرد که اگر قرار است در جامعه معروف پیاده شود، باید نظام ولایی در صدر آن باشد.

- آیت الله لطف الله دژکام یکشنبه 14 آذر در نخستین گردهمایی معاونین اجتماعی و مطالبه گری و رابطین عفاف و حجاب ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور که با حضور آیت الله صدیقی، رییس ستاد کشور در شیراز برگزار شد، گفت: یک مشکلی در ما وجود دارد این است که ایده آل می اندیشیم و بسیاری از اوقات به آنها دست پیدا نمی کنیم اما حاضر نیستیم همانی را که می توانیم، انجام دهیم.

او با بیان اینکه عمده مسائل کشور از ناحیه دغدغه مندان سر همین موضوع است، افزود: مسئله اصلی در امر به معروف و نهی از منکر هم این است که فاصله ما با مقصد اصلی زیاد است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: در زیارت آل یاسین در باب امر به معروف و نهی از منکر عبارتی وجود دارد که شایسته دقت است و آن موضوع این است که حق همان چیزی است که شما به آن راضی هستید، عنوان کرد: حق آن است که اهل بیت(ع) به آن راضی هستند و نه زیاد و نه کم دارد و در آن هم نباید تردید کرد.

آیت الله دژکام اضافه کرد: در قضایای حیوانات خانگی مشاهده می کنیم که واقعیت این است که آمدند این موضوع را به نحوی توجیه کردند اما آیا با توجیه کردن چیزی تغییر کرده است؟ در حالی که باطل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: نظام ولایی در صدر معروف ها باشد

آیت الله دژکام: نظام ولایی در صدر معروف ها باشد