مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-05سياسي

لرستان 111 شهید دانشجو دارد


ما در سطح کشور بیش از 5000 شهید دانشجو داریم که از این تعداد 111 شهید دانشجو متعلق به استان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: ما در سطح کشور بیش از 5000 شهید دانشجو داریم که از این تعداد 111 شهید دانشجو متعلق به استان است.

محمود زرین جویی، امروز در دیدار با خانواده شهید دانشجو اسماعیل سپهوند که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان و به مناسبت 16 آذر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره سرداران و 6300 شهید استان و طرح سپاس، دیدار از خانواده شهدا امروز در خدمت مادر شهید اسماعیل سپهوند هستیم.

وی ادامه داد: این شهید والامقام در سال 64 به همراه برادران خود در جبهه حضور داشتند، در عملیات والفجر 9 شرکت می کنند، در سال 65 به جبهه اعزام می شوند و در 27 دی ماه در عملیات تهاجمی به ماشین دشمن، در شلمچه به شهادت رسیدند.

زرین جویی عنوان کرد: این شهید در وصیتنامه خود آورده که وظیفه همگان است که از انقلابی که با خون ده ها هزار شهید به ثمر رسیده دفاع کنید، از امام و ولایت و آرمان های انقلاب دفاع کنید.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان بیان کرد: امیدواریم ما به عنوان بازماندگان توفیق داشته باشیم در راه شهدا ارائه خدمت داشته و در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا همیشه پای کار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان 111 شهید دانشجو دارد

لرستان 111 شهید دانشجو دارد