مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-05پزشكي

کاهش چشمگیر روند ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه طی دو هفته گذشته روند ابتلا به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری به صورت چشمگیر کاهش یافته است، - گفت: در حال حاضر انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی موثرترین راه مقابله با بیماری کرونا است.

مجید شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روز بدون فوتی کرونایی در استان در روز گذشته ثبت شد، اظهار کرد: مجموع فوتی های ناشی از این ویروس در استان 1738 نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری، افزود: در حال حاضر به لحاظ میزان شیوع بیماری کرونا، وضعیت شهرستان های اردل، بروجن، بن، شهرکرد، لردگان و کیار زرد و وضعیت شهرستان های سامان، فارسان، خانمیرزا و کوهرنگ آبی است.

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته روند ابتلا به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری به صورت چشمگیر کاهش یافته است، عنوان کرد: در حال حاضر انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی موثرترین راه مقابله با بیماری کرونا است.

شیرانی با تاکید بر اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا بسیار شکننده است و هرگونه واکسن هراسی و عادی انگاری موجب افزایش موارد ابتلا و فوتی های ناشی از کرونا می شود، گفت: خطر گرفتاری در نوسانات کرونا از جانب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر روند ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

کاهش چشمگیر روند ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری