مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-05پزشكي

جزییات پروتکل های پروازی برای جلوگیری از ورود امیکرون


رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که پروتکل های سختگیرانه تری برای جلوگیری و پیشگیری از ورود امیکرون در نظر گرفته ایم که شامل ممنوعیت های پروازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد محمدی بخش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا به نام امیکرون ورود از هفت کشور را در مرحله نخست ممنوع کردیم و از پروازهای مستقیم و غیر مستقیم برنامه ای و حتی موردی جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه برای نظارت بر این مسئله و پیشگیری از ورود این سویه جدید بسیار سختگیرانه عمل کرده و خواهیم کرد، افزود: البته به گفته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ورود این ویروس به کشور مانند دیگر سویه های کرونا اجتناب ناپذیر است اما تابع ستاد ملی مقابله با کرونا و سیاست های ابلاغی هستیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بهترین راهکار برای مقابله با سویه جدید و دیگر انواع کرونا پیشگیری از آن و واکسیناسیون است که حرف اول را می زند.

اما پروتکل های بهداشتی مانند ارائه کارت واکسن و تست PCR به دقت اجرایی شده و خواهد شد.

به عنوان مثال پذیرش مسافران از کشورهای هفت گانه آفریقای جنوبی، موزامبیک، زیمباوه، بوتسوانا، لسوتو و آسواتینی ممنوع شده است و برای خروج مسافران به این مقاصد نیز محدودیت های سختگیرانه ای در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پروتکل های پروازی برای جلوگیری از ورود امیکرون

جزییات پروتکل های پروازی برای جلوگیری از ورود امیکرون