مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-05سياسي

برگزاری جشنواره روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد/ تکریم خبرنگاران معیار ارزیابی


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر 6 ماه یکبار جشنواره روابط عمومی ها برگزار و برترین ها تجلیل می شوند.

- مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد برگزاری جشنواره روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد/ تکریم خبرنگاران معیار ارزیابی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر 6 ماه یکبار جشنواره روابط عمومی ها برگزار و برترین ها تجلیل می شوند.

عبدالعزیز تقی زاده در نشست هم اندیشی روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن حکیم جرجانی برگزار شد، روابط عمومی ها را مهره های اصلی تبلیغ دانست و گفت: روابط عمومی پل میان مردم و دستگاه های اجرایی است و جایگاه آنها باید رفیع تر از آنچه که هست باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در بیان یک واقعیت و کار انجام شده افراط نشود از طرفی هم در رساندن پیام به مردم کم کاری صورت نگیرد، گفت: در عصر ارتباطات جایگاه روابط عمومی ها باید بهتر دیده شود.

وی با بیان اینکه صادقانه و با حفظ اخلاق برنامه ها و اقدامات صورت گرفته انقلاب اسلامی بیان شود، گفت: روابط عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد/ تکریم خبرنگاران معیار ارزیابی

برگزاری جشنواره روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد/ تکریم خبرنگاران معیار ارزیابی