مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-05سياسي

مدیریت نیروگاه تبریز سهل انگاری کرده باید پاسخگو باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از مدیریت نیروگاه تبریز به خاطر بی توجهی به موضوع کاهش آلایندگی یا ایجاد امکان استفاده از گازوییل در این نیروگاه، - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم پایه اصلی مدیریت بحران هستند، گفت: تهیه طرح های مدیریت بحران با رویکرد اجتماعی انجام شده و نقش مردم در این زمینه مورد غفلت قرار نگیرد.

جواد رحمتی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آذربایجان شرقی، تأکید کرد: وظایف دستگاه ها در حوزه مدیریت بحران، تعریف شده است و دستگاه های مسئول باید در طول سال آمادگی مواجهه با بحران ها را داشته باشند.

  وی با اشاره به اینکه بروکراسی اداری در روند پیشگیری و مدیریت بحران یکی از آسیب های این حوزه است، گفت: وزارت کشور و استانداری ها، مسئولیت اصلی را در مدیریت بحران ها دارند و باید اختیارات و اعتبارات کافی در اختیار داشته باشند.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی درخصوص تمهیدات صورت گرفته برای تأمین برق در فصل زمستان، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که تولید برق در استان دچار وقفه نشود و از دستگاه های مسئول هم انتظار همکاری را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت نیروگاه تبریز سهل انگاری کرده باید پاسخگو باشد

مدیریت نیروگاه تبریز سهل انگاری کرده باید پاسخگو باشد