مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-05اقتصادي

صندوق توسعه استان ها تشکیل می شود


استاندار آذربایجان شرقی از سیاست گذاری دولت برای تشکیل صندوق توسعه استان ها خبر داد و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی استان باید برای کسب رتبه های برتر در جذب اعتبارات تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به اینکه افزایش درآمد سرانه، تحقق ثبات و رشد اقتصادی و افزایش اشتغال و بهره وری، رویکردهای کلان بودجه کشور در سال 1401 هستند، اظهار داشت: برای عبور از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب، برنامه های استانی باید با این رویکردها منطبق و هماهنگ باشند.

  وی در تشریح مطالبات و انتظارات دولت از مسئولان دستگاه های اجرایی، گفت: کاهش هزینه ها، احصای نیازهای واقعی استان و انعکاس آنها به دستگاه های ملی، تلاش برای افزایش سهم استان از منابع مالی معادن، به فعلیت رساندن ظرفیت های توسعه در صنایع بزرگ و ایجاد صنایع پایین دستی باید در اولویت مدیران قرار گیرد.

  خرّم همچنین از سیاست گذاری دولت برای تشکیل صندوق توسعه استان ها خبر داد و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی استان باید برای کسب رتبه های برتر در جذب اعتبارات تلاش کنند.

  استاندار آذربایجان شرقی، فراهم کردن بستر سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت ها را از دیگر اولویت های استان برای رسیدن به وضع مطلوب عنوان کرد و گفت: تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه استان ها تشکیل می شود

صندوق توسعه استان ها تشکیل می شود