مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-05اقتصادي

تاسیسات شارژ گازمایع مشمول استاندارد اجباریست


مدیر کل استاندارد استان فارس تاکید کرد که تاسیسات شارژ کپسول های گاز مایع مشمول استاندارد اجباری و تحت نظارت کامل این اداره است.

- مرتضی رهنما در گفت و گو با ایسنا، گفت: کسانیکه قصد ایجاد مراکز و تاسیسات شارژ گاز مایع دارند باید اقدامات لازم را مطابق با استاندارد 841، قبل، در حین و بعد از راه اندازی انجام دهند.

او گفت: این مراکز باید همه مسائل مرتبط با ایمنی و تست مخازن، حمل و نقل و .

را مطابق با استانداردهای تعیین شده انجام دهند.

رهنما با اشاره به اینکه در فارس تنها 34 تاسیسات دارای مجوز شارژ گاز مایع وجود دارد، گفت: از این تعداد 30 تاسیسات فعال است.

او با یادآوری اینکه این تاسیسات حداکثر هر 5 سال یکبار باید مورد بازرسی قرار گرفته و مجوز آنها مجددا تایید و تمدید شود، گفت: شهروندان مراقب باشند که برای شارژ کپسول های گاز مایع تنها به مراکز دارای مجوز استاندارد یا شعب رسمی این مراکز مراجعه کنند.

رهنما با اشاره به اینکه دریافت خدمات از مراکز غیررسمی و غیراستاندارد مخاطراتی را به همراه دارد، گفت: امسال بالغ بر 111 مورد بازدید سرزده از تاسیسات دارای مجوز و شعب نمایندگی آنها در فارس انجام شده است.

مدیرکل استاندارد فارس خاطرنشان کرد که هموطنان مراقبت کنند که هنگام شارژ کپسول ها، حتما تست نشتی کپسول، تست شیر برنجی، پایه و دسته حتما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات شارژ گازمایع مشمول استاندارد اجباریست

تاسیسات شارژ گازمایع مشمول استاندارد اجباریست