مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-05اقتصادي

خرید میوه مردم همدان به نصف رسید


رییس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان با اشاره به رکود شدید بازار میوه و کاهش قدرت خرید مردم گفت: خرید میوه در شهر همدان به نصف رسیده و کمتر شده است.

- رضا البرزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای شب یلدا از لحاظ میزان میوه هیچ کمبود و مشکلی در استان وجود ندارد و به اندازه کافی میوه لازم ذخیره شده و قابل عرضه در میادین و بازارهای داخل شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان خرید میوه مردم شهر همدان به نصف رسیده و در میادین بار میوه خیلی کم در حال خرید و فروش است، افزود: با کم شدن خرید و فروش میوه در میادین میوه و زود خراب شدن میوه و تره بار انتظار بر آن بوده که میزان قیمت میوه پایین تر بیاید.

البرزی در ادامه خاطر نشان کرد: قیمت میوه ثبات پیدا کرده و افزایش قیمت در هیچ رقم از میوه های داخلی نداریم مگر اینکه میوه های خارجی مانند موز و نارگیل و.

که با دلار وارد کشور می شوند و نوسان قیمت دارند.

وی در رابطه با گوجه فرنگی نیز یاد آور شد: در حال حاضر از مناطق گرمسیر کشور از جمله بوشهر در حال وارد شدن به استان همدان بوده که انتظار بر آن است در هفته آینده قیمت گوجه فرنگی در سطح بازار استان کاهش یابد.

البرزی در ادامه با بیان اینکه در ایام شب یلدا شاهد عرضه میوه زیادی در بازار خواهیم بود و در این زمینه کمبودی نداریم یاد آور شد: با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید میوه مردم همدان به نصف رسید

خرید میوه مردم همدان به نصف رسید