مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-05اجتماعي

45 زن سرپرست خانوار خراسان شمالی مزدوج شدند


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: باهمت کمیته امداد 45 زن مطلقه زندگی مشترک خود را در قالب طرح دوباره زندگی با ازدواجی آگاهانه آغاز کردند.

- اظهار کرد: باهمت این نهاد 45 زن مطلقه زندگی مشترک خود را در قالب طرح دوباره زندگی آغاز کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این زنان پیش از این در قالب زن مطلقه تحت حمایت این نهاد قرار داشتند گفت: با برنامه های جدید کمیته امداد خراسان شمالی در قالب طرح دوباره زندگی این زنان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با راهنمایی و مشاوره های کمیته امداد 12 نفر از این زنان به زندگی مشترک قبلی خود بازگشتند و 33 نفر نیز ازدواج مجدد و آگاهانه داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه این نهاد به زنان سرپرست خانواری که دوباره ازدواج کنند، بسته های تشویقی ارائه می دهد، افزود: پرداخت جهیزیه، پرداخت وام اشتغال و تسهیلات قرض الحسنه ازجمله کمک های این نهاد به این خانواده هاست.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار به عنوان یکی از عوامل توانمندسازی، اظهار کرد: کمیته امداد نه تنها با ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار آنان را از گردونه حمایت های خود خارج نمی کند، بلکه به فرزندان و همسر این زنان نیز در بحث اشتغال زایی تا زمان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 زن سرپرست خانوار خراسان شمالی مزدوج شدند

45 زن سرپرست خانوار خراسان شمالی مزدوج شدند