مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-05ورزشي

100 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد


100 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد که 30 درصد این پروژه ها بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

- اظهار کرد: با توجه به پروژه های نیمه تمام زیادی که در گلستان وجود دارد در سفر هیات دولت به گلستان اولویت نخست جذب اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه ها به ویژه سالن ورزشی 6 هزار نفره گرگان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه تخصیص بودجه در حوزه ورزش استان گلستان در سال جاری خوب بوده است، خاطرنشان کرد: در استان گلستان 100 پروژه نیمه تمام ورزشی داریم و اولویت اول ما اتمام پروژه های نیمه تمام بالای 70 درصد است.

برزمینی ادامه داد: تلاش ما بر این است که برای تکمیل این پروژه ها مخصوصاً سالن ورزشی 6 هزار نفره گرگان اعتبارات خوبی را دریافت کنیم تا بتوانیم ظرفیت فضای ورزشی در گلستان را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: استان گلستان در زمینه ورزشی پتانسیل های بالایی داشته و تقریبا در همه زمینه ها استعداد وجود دارد و بسیاری از رشته ورزشکاران گلستانی در رتبه های خوبی قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه استان ما صنعتی نیست و متاسفانه برای کشف استعدادهای ورزشی و حمایت از آنها مشکلاتی را داریم، افزود: امیدواریم شرکت های غیردولتی و کارخانجاتی که در استان وجود دارد نیم نگاهی هم به ورزش داشته باشند تا بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد

100 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد