مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-05اقتصادي

زخم کلنگ ها بر پیکره پروژه های نیمه تمام باقی ماند


پرونده تعداد زیادی از پروژه های عمرانی در چهارمحال و بختیاری پس از گذشت بیش از یک دهه هم چنان باز است، کلنگ هایی که یک روز بر زمین زده شد تا دردی را دوا کند، - اما این دردها امروز برای درمان در وهله اول نیازمند توجه دولتمردان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آخرین اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری 761 پروژه عمرانی نیمه تمام در این استان وجود دارد که 115 پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد هستند، عمر برخی از این پروژه ها نیز به بالای 10 سال نیز می رسد و مردم در شهرستان های مختلف سال هاست چشم انتظار افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها هستند.

پروژه آبرسانی بن- بروجن، پروژه راه آهن مبارکه- سفید دشت به شهرکرد، منطقه ویژه اقتصادی، پروژه راه سازی محور شهرکرد- شلمزار- سد بابا حیدر، تونل گورمیزه، تونل زره و .

از مهم ترین پروژه های عمرانی در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود که وعده تکمیل این پروژه ها در دولت های قبل به مردم داده شده بود، اما این وعده محقق نشد.

کمبود اعتبار، مشکلات اجتماعی و بروکراسی اداری همواره به عنوان مهم ترین دلایل در طولانی شدن اجرای پروژه های عمرانی از سوی مسئولان مطرح می شود، گاهی آن قدر تکمیل پروژه ها زمانبر می شود که سازه های آن پروژه به مرور زمان دچار فرسودگی شده و نیاز به ترمیم و تعمیر پیدا می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم کلنگ ها بر پیکره پروژه های نیمه تمام باقی ماند

زخم کلنگ ها بر پیکره پروژه های نیمه تمام باقی ماند