مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-05اجتماعي

محیط زیست خوزستان: از روی ناچاری به نیروگاه رامین اهواز اجازه مازوت سوزی داده شد


متاسفانه مازوت مورد استفاده در صنایع، گوگرد بالایی دارد و می تواند در آلودگی هوا و تحت تاثیر قرار دادن جوامع مسکونی اطراف، اثرات منفی و مخرب بر جای بگذارد - محیط زیست خوزستان: از روی ناچاری به نیروگاه رامین اهواز اجازه مازوت سوزی داده شد متاسفانه مازوت مورد استفاده در صنایع، گوگرد بالایی دارد و می تواند در آلودگی هوا و تحت تاثیر قرار دادن جوامع مسکونی اطراف، اثرات منفی و مخرب بر جای بگذارد مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص دلیل صدور مجوز مازوت سوزی برای نیروگاه رامین اهواز توضیحی ارائه کرد.

محمدجواد اشرفی در خصوص مازوت سوزی در نیروگاه رامین اهواز اظهار کرد: قطعا مازوت سوخت مصوب و پاکی نیست و با توجه به آلودگی آن، در مواقع غیر ضرور استفاده از این سوخت مورد توصیه سازمان حفاظت محیط زیست نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با این حال با توجه به شرایط خاص کشور و آغاز فصل سرما، تامین گاز مورد نیاز مناطق خانگی ضرورت دارد بنابراین در موارد محدود و تحت کنترل، به نیروگاه رامین اجازه استفاده از سوخت مازوت داده شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: متاسفانه مازوت مورد استفاده در صنایع، گوگرد بالایی دارد و می تواند در آلودگی هوا و تحت تاثیر قرار دادن جوامع مسکونی اطراف، اثرات منفی و مخرب بر جای بگذارد بنابراین از روی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست خوزستان: از روی ناچاری به نیروگاه رامین اهواز اجازه مازوت سوزی داده شد

محیط زیست خوزستان: از روی ناچاری به نیروگاه رامین اهواز اجازه مازوت سوزی داده شد