مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:102021-12-05اقتصادي

تخصیص بودجه های محرمانه ممنوع است


معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه ی نتایج بررسی ها در خصوص نجومی بگیران به مراجع قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه اول سیما افزود: نتایج بررسی ها در خصوص پرداختی های نامتعارف با عنوان پرداختی های نجومی؛ ظرف یک ماه آینده، به مراجع ذیصلاح ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: در شرکت های متعددی با ابعاد گوناگونی از پدیده حقوق های نجومی مواجه هستیم، ما میراث دار اتفاقات خوبی نیستیم، رویه های غلطی در گذشته جریان داشت که پرداختی های غیرقانونی و غیرمنصفانه که در ظاهر قانونند، ولی خلاف عرف و انصاف هستند از آن دست به حساب می آید.

خانی نوذری گفت: در خصوص ابعاد غیرقانونی این اتفاق؛ با ارجاع به مراجع قضایی و نظارتی؛ اعمال نظارت قانونی و صحیح را مطالبه خواهیم کرد.

او تصریح کرد: برای جلوگیری از تکرار این تخلفات؛ جهت آسیب شناسی های لازم، وزارت رفاه پیش قدم بود این وزارتخانه در اولین قدم بخشنامه هایی را به صندوق های بازنشستگی تابعه اعلام کرد و خواستار اعلام پرداختی های مدیران و کارکنان آن ها شد.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: پس از اعلام های مدنظر؛ به ظاهر پرداختی های بالایی به چشم نمی خورد، چون متأسفانه بسیاری از پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه های محرمانه ممنوع است

تخصیص بودجه های محرمانه ممنوع است