مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:052021-12-05ورزشي

ورزشکار کردستانی نایب قهرمان رقابت های پاراآسیایی جوانان شد


مهرشاد مرادی ورزشکار کم بینای کردستانی کاروان ورزشی ایران،در رقابت های دو و میدانی پاراآسیایی جوانان موفق به کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه این مسابقات شد.

- ایسنا/کردستان مهرشاد مرادی ورزشکار کم بینای کردستانی کاروان ورزشی ایران،در رقابت های دو و میدانی پاراآسیایی جوانان موفق به کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه این مسابقات شد.

مهرشاد مرادی ورزشکار کم بینای کردستانی که همراه با کاروان جمهوری اسلامی ایران در رقابت های دو و میدانی پاراآسیایی جوانان حضور پیدا کرده است موفق شد عنوان دوم و نشان نقره ماده پرتاب وزنه این مسابقات را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان از روز هفتم آذر با رقابت نزدیک به 800 ورزشکار در 9 رشته ورزشی در کشور بحرین آغاز شده و تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در قالب رقابت های گلبال، پاراتنیس، پارادوومیدانی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و شنای معلولان برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران با 165 ورزشکار در رشته های ورزشی گلبال نابینایان(زنان و مردان)، شنای نابینایان و معلولان ، دو و میدانی نابینایان و معلولان(زنان و مردان)، بسکتبال(زنان و مردان)، وزنه برداری، بوچیا(زنان و مردان) در این بازی ها شرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار کردستانی نایب قهرمان رقابت های پاراآسیایی جوانان شد

ورزشکار کردستانی نایب قهرمان رقابت های پاراآسیایی جوانان شد