مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-04سياسي

تکلیف شهردار زنجان امروز مشخص می شود


امروز تکلیف شهردار زنجان مشخص می شود.

- منصور مرادلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروز با تشکیل جلسه رسمی و غیرعلنی شورای شهر زنجان تکلیف شهردار مشخص می شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تأکید وزارت کشور تعیین تکلیف سریع شهردار است، گفت: نمی خواهیم فردی را انتخاب کنیم که از نظر سابقه اجرایی به لحاظ سنوات، در روند بررسی وزارت کشور، دچار مشکل شود و شخص منتخب باید شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشد.

وی افزود: به احتمال 100 درصد گزینه شهرداری زنجان از بین 6 نفر باقی مانده یعنی عباس قنبری، سعید رفیعی، محمد صحبتلو، حسن عیوض زاده، محمد جواد سروش مهر و منصور سلطانی محمدی خواهد بود.

مرادلو با اشاره به اینکه در جلسه غیرعلنی در مورد انتخاب شهردار تصمیم گیری خواهد شد، گفت: امیدواریم شهردار با بیشترین رای اعضای شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم در جلسه امروز شهردار انتخاب شود، گفت: اگر این اتفاق نیافتد سریعا یک جلسه دیگر برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، 29 شهریور امسال پس از یک و نیم ماه از آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر، عباس راشاد با پنج رای از مجموع 9 رای اعضای شورا، به عنوان گزینه  شهرداری زنجان به وزارت کشور معرفی شد، ولی به دلیل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف شهردار زنجان امروز مشخص می شود

تکلیف شهردار زنجان امروز مشخص می شود