مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-04سياسي

آغاز گفتگوی تلویزیونی رییس دفتر رییس جمهور در برنامه نگاه یک


گفتگوی تلویزیونی غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور در برنامه نگاه یک آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور شامگاه شنبه با حضور در برنامه نگاه یک در تشریح عملکرد صد روزه دولت سیزدهم در رابطه با اقدامات دولت پیرامون سیاست خارجی، اظهار داشت: یکی از سیاست های کلی دولت سیزدهم برقراری ارتباط با کشورهای مختلف، فعال کردن دیپلماسی اقتصادی و توجه به همسایگان است.

اسماعیلی عنوان کرد: در اجلاس سازمان اکو، با این رویکرد که ما می توانیم همکاری های اقتصادی میان ایران و کشورهای عضو را در عرصه های مختلف توسعه دهیم یا یک اقتصاد آسیامحور را میان کشورهای دوست و همسایه خود انتخاب کنیم، حضور پیدا کردیم.

وی تاکید کرد: در اجلاس سران کشورهای عضو اکو، در حوزه انرژی، محیط زیست، اقتصاد دیجیتال و فیبرنوری زمینه ارتباط گسترده با کشورهای عضو این سازمان فراهم شد.

رییس دفتر رییس جمهور بیان کرد: در حاشیه این اجلاس با رؤسای جمهور شرکت کننده در این اجلاس ملاقات های دوجانبه ای داشتیم و زمینه همکاری های گسترده در حوزه حمل و نقل و انتقال انرژی از جمله بحث گاز به عمل آمد و در حوزه امنیت به ویژه در رابطه با کشور افغانستان، نشست هایی با تاکید بر لزوم روی کار آمدن دولت فراگیر در افغانستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گفتگوی تلویزیونی رییس دفتر رییس جمهور در برنامه نگاه یک

آغاز گفتگوی تلویزیونی رییس دفتر رییس جمهور در برنامه نگاه یک