مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-04سياسي

درخشش کانون کتابخوانی دانشگاه گلستان در جشنواره رویش


کانون کتاب و کتابخوانی دانشگاه گلستان در جشنواره رویش دانشگاههای کشور در بحش اندیشه، کتاب و کتابخوانی به عنوان برگزیده انتخاب شد.

- استان گلستان هرچند نسبت به عمده استانها، استانی نوپا محسوب شده و در شاخص های توسعه نیز با محرومیت های جدی رو به رو بوده است، اما جوانان و نخبگان این استان هیچ گاه محدودیت های اعتباری و تجهیزاتی و محرومیت های ناشی از کم تر توسعه یافتگی را بهانه ای برای ایستایی قرار نداده و همواره پویا و سرشار از اندیشه های نو و مبتکرانه در تکاپو برای رقم زدن سرنوشتی درخشان برای خود و استان بوده اند.

جریان دانشجویی استان گلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و همواره به عنوان طلایه دار حرکت استان در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شناخته شده و دانشجویان این استان در مجموعه های خودجوش فرهنگی، هنری، کانونها و تشکلهای دانشجویی تلاش کرده اند نقش اثرگذاری در معادلات و فعالیت های استانی و فرااستانی ایفا کنند.

کانون کتاب و کتابخوانی دانشگاه گلستان که مدتهاست پرفروغ در عرصه های مرتبط با حوزه اندیشه و دانایی مشغول به فعالیت های مبتکرانه است در نهمین جشنواره ملی رویش که ویژه کانون های فرهنگی و هنری برگزار می شود در بخش اندیشه، کتاب و کتابخوانی دانشگاه های گروه ب موفق به کسب عنوان کانون برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کانون کتابخوانی دانشگاه گلستان در جشنواره رویش

درخشش کانون کتابخوانی دانشگاه گلستان در جشنواره رویش