مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:552021-12-04پزشكي

درصد پوشش کامل واکسیناسیون در استان بیش از 70 درصد است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت::درصد پوشش واکسیناسیون نوبت اول در استان 85/6درصد و درصد پوشش کامل واکسیناسیون در استان 70/7درصد و موجودی واکسن در گردش در استان نیز124 هزار و 24 دوز بوده است.

- دکتر محمد کریمیان در صدمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر نگرانی ها در خصوص شیوع سویه جدید کرونا به نام امیکرون با منشا کشور آفریقای جنوبی در سطح دنیا وجود دارد و این سویه جدید در برخی از نقاط جهان به ویژه در قاره اروپا در حال گردش است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با اینکه برخی از کشورهای دنیا شیوع این سویه جدید را تجربه کرده اند، در حال حاضر در کشورمان این سویه جدید مشاهده نشده است، تصریح کرد: در هفته های اخیر کشورمان به لحاظ میزان مبتلایان جدید و متوفیان بیماری کرونا در ردیف 10 کشور اول جهان بوده اما با واکسیناسیون عمومی در حال حاضر از این رتبه بندی خارج شده ایم و در رتبه های پایین تری قرار گرفته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: آمارهای مربوط به مبتلایان، بستری ها و فوتی های بیماری کرونا در سطح کشور در حال کاهش است و استان ایلام نیز از این قاعده مستثنی نیست و در حال حاضر شهرستان های آبدانان، ایوان، چرداول، دره شهر، سیروان، ملکشاهی و مهران دارای وضعیت زرد و شهرستانهای ایلام، بدره، دهلران و هلیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد پوشش کامل واکسیناسیون در استان بیش از 70 درصد است

درصد پوشش کامل واکسیناسیون در استان بیش از 70 درصد است