مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-04سياسي

تاکید روسای جمهور ایران و ونزوئلا بر همکاری های جدید در حوزه اقتصاد و انرژی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رییسی شنبه شب (13 آذر) در گفتگوی تلفنی با نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا، - رییس جمهور با اشاره به ظرفیت بالای دو کشور ایران و ونزوئلا گفت: توسعه مناسبات بین تهران و کاراکاس به ویژه در مسائل تجاری و اقتصادی یک ضرورت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رییسی شنبه شب (13 آذر) در گفتگوی تلفنی با نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا، روابط ایران و ونزوئلا را راهبردی دانست و اظهار داشت: روابط کنونی دو کشور باید در دولت جدید ایران افزایش یابد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دو کشور ایران و ونزوئلا، گفت: توسعه مناسبات بین تهران و کاراکاس به ویژه در مسائل تجاری و اقتصادی یک ضرورت است.

رییس جمهور با تاکید بر استقلال خواهی، عدالت خواهی، حق خواهی، استکبارستیزی و مبارزه مردم و دولت ونزوئلا با نظام سلطه گفت: علت تحریم هایی که نظام سلطه و آمریکا بر مردم و دولت ونزوئلا تحمیل کرده اند، استقلال و آزادی خواهی آنهاست.

آیت الله رییسی با بیان اینکه به لطف خدا، تلاش مسئولان و همت مردم، راه پیشرفت را با قدرت ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: این گفتگوی تلفنی می تواند نقطه عطفی برای توسعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روسای جمهور ایران و ونزوئلا بر همکاری های جدید در حوزه اقتصاد و انرژی

تاکید روسای جمهور ایران و ونزوئلا بر همکاری های جدید در حوزه اقتصاد و انرژی