مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:452021-12-04سياسي

راه اندازی گالری مجازی در آذربایجان غربی


احد هوشمند مدیرکل حوزه هنری استان گفت: گالری مجازی در استان ها کلید خورده است و این امر باعث صدور اندیشه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس احد هوشمند مدیر کل مجازی هم در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد و این فرصت باعث از بین رفتن هزینه ها و محدودیت ها برای افراد می شود.

وی با بیان اینکه تعامل با دنیای مجازی باعث ابتکار عمل در هنرمندان می شود تصریح کرد:اگر با دیدگاه بستر سازی فضای مجازی برای رفع مشکلات هنرمندان نگاه کنیم تعدادی مشکلات از جمله؛ مجوز گیری مکان برگزاری و وضعیت نشر آثار در فضای مجازی مرتفع می شود و این فرصت ایجاد می شود که محدودیت زمانی نمایش اثر هنرمند از میان برود در صورتی که در فضای واقعی با این مشکلات روبرو هستند و در این شرایط احتمالاً هزینه تولید کمتر می شود.

مدیر کل حوزه هنری استان خاطر نشان کرد:برگزاری گالری مجازی نه تنها باعث به انزوا کشیدن نمایشگاه های فیزیکی نمی شود بلکه باعث تقویت آن هم می شود چون زمینه ساز معرفی هر چه بیشتر آثار هنری به عموم جامعه می شود و این امر در اقتصاد هنر و هنرمند تاثیر مثبتی دارد.

هوشمند بیان کرد:پروژه ایجاد گالری مجازی در استان ها کلید خورده است و قطعاً ادامه دار خواهد بود و این مسئله یک ارزش افزوده ای برای حوزه هنری در تعامل با جامعه هنری خواهد داشت و باید از زاویه صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گالری مجازی در آذربایجان غربی

راه اندازی گالری مجازی در آذربایجان غربی