مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:452021-12-04اقتصادي

مدیران به دنبال جذب اعتبارات مالی برای اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه باشند


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش اختیارات دستگاه های متولی احیای دریاچه ارومیه، گفت: مدیران به دنبال جذب اعتبارات مالی در اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه از منابع ملی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان در اولین جلسه شورای هماهنگی استانی احیای دریاچه ارومیه  با اشاره به اهمیت هوشمندسازی و شناسایی چاه های غیرمجاز آب در مناطق روستایی اظهار داشت: یکی از اولویت های جهاد کشاورزی در احیای دریاچه ارومیه و بهبود روند آبی حوضه آبریز این دریاچه، ایجاد گلخانه هایی با متراژ بالا و کشت محصولات کم آب بر در حوضه آبریز دریاچه ارومیه است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر آموزش کشاورزان برای استفاده از سیستم های جدید آبیاری، گفت: از ظرفیت رسانه ها و بویژه صداوسیما در جهت آموزش کشاورزان برای تغییر الگوی کشت و استفاده از سیستم های نوین کشاورزی و کاشت محصولات کم آب بر بیشتر استفاده شود که این امر باید مورد توجه جدی مدیران حوزه ترویج جهاد کشاورزی استان باشد.

معتمدیان با قدردانی از تلاش مهندسان و کارکنان پروژه احیای دریاچه ارومیه، گفت: یکی از پروژه های فاخر در اجرای طرح احیای دریاچه ارومیه احدث تونل انتقال آب از سد کانی سیب بود که با تلاشهای شبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به دنبال جذب اعتبارات مالی برای اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه باشند

مدیران به دنبال جذب اعتبارات مالی برای اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه باشند