مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:452021-12-04سياسي

تشکیل شورای مناسب سازی شهر تهران


شهردار تهران از تشکیل شورای مناسب سازی شهر تهران با هدف افزایش خدمت دهی به معلولان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در آیین گرامیداشت روز جهانی معلولان که در تالار ایوان شمس برگزار شد گفت: خدمت همه سروران عزیزم که در این مجلس با شکوه شرکت کردند، خدمت تمام خواهران و برادرانی که با اراده قوی برای امثال بنده الگو هستند و افرادی که در خدمت کردن گوی سبقت را از دیگران ربودند و امروز درس های خوبی از آن ها گرفتی، سلام و عرض ادب دارم.

افتخار دارم در جمع شما صحبت می کنم و نکته اول این است آقایان دکتر شریفی و صادقی بیان کردند که مشکل موجود ما، مشکل شهر ماست و آدم هایی که شهر را ساختند، اما شهر مناسب ساخته نشده است چرا که اگر شهر درست ساخته می شد معلولیت در آن به این شکل نبود.

وی افزود: وقتی به فلسفه اساسی انقلاب اسلامی که همان عدالت است نگاه می کنیم، عدالت 3 جز دارد که یکی فراهم شدن فرصت برابر برای همه افراد جامعه است و باید به سمتی حرکت کنیم که مسیر برای هر که می خواهد تلاش کند باز باشد.

نکته دیگر این است که اگر فردی با خدمتی به افق بالا رسید او در برابر همه افراد مسئول است و زمانی که این 3 جزء در کنار هم قرار بگیرد عدالت معنا پیدا می کند و باید در این زمینه به برخی از افراد خدمت ویژه ارایه شودوی ادامه داد: دین و آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای مناسب سازی شهر تهران

تشکیل شورای مناسب سازی شهر تهران