مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-04ورزشي

لزوم پیش بینی مجموعه ورزشی مختص معلولان در پایتخت


مدیران و مسئولان موسسه های خیریه فعالان در حوزه معلولان در همایش گرامیداشت روز جهانی معلولان مهم ترین دغدغه های خود را در حضور شهردار تهران مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش روز جهانی معلولان امروز (شنبه) در تالار ایوان شمس با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا آتشک مدیر عامل موسسه رعد الغدیر در این همایش گفت: موسسه رعد الغدیر تا به امروز تعداد 3500 نفر از معلول را آموزش داد و برای 1000 نفر آنها شغل ایجاد کرد، دل های گرم معلولان به من یاد دادند که پر از صبر و امید باشم و این افراد به من صبر و امید را نیز آموزش دادند و ما امروز توانستیم جزء 5 مرکز کارآفرین در حوزه اجتماعی شویم.

مدیر عامل موسسه رعد الغدیر افزود: اگر ما بتوانیم مسیر افراد معلول و توان یاب را هموار کنیم دیگر نیازی نیست که بخواهیم دست آنها را بگیریم و جان کلام این که با مردم برای مردم، می توان کارهای بزرگ انجام داد و امروز بیش از 7 میلیون معلول جسمی حرکتی در شهرهای کشور وجود دارد که ما می توانیم برای آنها اقدام های بزرگ انجام دهیم.

در ادامه این همایش جواد جهانیان معاون اموزشی مجتمع نابینایان شهید اسماعیل محبی نیز گفت: در ارتباطات با معلولان باید اعلام کنم که ما به وظیفه خود عمل نکردیم و شرایط کار و زندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیش بینی مجموعه ورزشی مختص معلولان در پایتخت

لزوم پیش بینی مجموعه ورزشی مختص معلولان در پایتخت