مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:152021-12-04سياسي

نوید روزهای خوب در دیار علویان با به کارگیری نیروهای جوان رقم خواهد خورد


چند نکته مهم در روزهای آغازین کار دولت در استان هستیم و جریان انقلاب به خوبی واقف است که رصد و تحلیل فضا به زودی به پایان خواهد رسید و استاندار با همراهی خیل عظیم نیروهای جوان و نخبگان حزب الهی مازندران علوی را به روزهای خوب خواهند رساند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی با استقرار دولت انقلابی و مکتبی حضرت آیت الله دکتر رییسی امیدها زنده شد و قطار انقلاب در دهه پنجم در همان مسیر ترسیمی امامین انقلاب قرار گرفت.

در طی سال های اخیر متاسفانه امیدهای ملت بزرگ و افضل از حجاز ایران اسلامی توسط جریان غربگرا تضعیف شد و دستگاه محاسباتی اذهان مخصوصا جوانانی که روح بیانیه گام دوم انقلاب هستند تخریب، و روحیه اعتماد ملی که قدرت نرم نظام ماست دچار سرخوردگی شد.

نگرش دولت سابق نگرش لیبرالی محض بود و به جای مذاکره با نخبگان و تولیدگران و کشاورزان و صنعتگران و جوانان این سرزمین، دست به دامان دنیای غرب شدند و کشوری که معروف ترین پرچم و بیرق آن، بیرق سرخ حسینی هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه است با قدر ناشناسی مسؤولان از اقتدار ایجاد شده توسط سلیمانی ها و فخری زاده ها نتوانست بهره ببرد و حرکت شتابان علمی و اقتصادی متوقف و ملت معطل ماندند و نتیجه آن شد که دیدیم و به تعبیر رهبر حکیم و عزیزمان امام خامنه ای، این هشت سال یک عبرت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید روزهای خوب در دیار علویان با به کارگیری نیروهای جوان رقم خواهد خورد

نوید روزهای خوب در دیار علویان با به کارگیری نیروهای جوان رقم خواهد خورد