مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-04سياسي

سرمایه گذاران باید به سمت استقرار صنایع پاک هدایت شوند


سرمایه گذاران باید به سمت استقرار صنایع پاک هدایت شوند و توسعه استان باید مبتنی بر سند آمایش باشد.

- ، مهران فاطمی در جلسه شورای اداری استان یزد با بیان اینکه سند آمایش ملی و استانی نقشه راه استان است، اظهار داشت: تمام فعالیت های استان باید مبتنی بر سند آمایش اجرا شود.

وی بیان کرد: این سند به طور قطع نیاز به بازنگری در سه سطح دارد، یک سطح این است که مردم و نخبگان شهرستانی باید با تنظیم برش شهرستانی نظرات مردمی برای سند در نظر گرفته شود، در سطح دانشگاهی نیز نظرات کارشناسی در قالب کنفرانس از دانشگاهیان گرفته شود و همه نظرات در یک کمیته جمع بندی شده و اعمال شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: محور عقدا و مهریز بدترین وضعیت را از نظر آلایندگی در استان هستند بنابراین بارگذاری هر گونه صنعت آلاینده در این منطقه ممنوع است.

فاطمی تاکید کرد: مرجع رسیدگی به این موضوع محیط زیست است بنابراین از این به بعد صدور مجوز جدید ممنوع است و چه بسا بسیاری از مجوزها که هنوز پیشرفت فیزیکی قابل توجهی ندارند، باید متوقف شوند.

وی بیان کرد: لازم است بیش از 30 صنعت پاک در حوزه های مختلف تعیین شود و در جلسه ای با سرمایه گذاران استان پروژه های جدید و صنایع پاک را مستقر کنیم، اگر مجدد به سمت صنایع آلاینده در دیگر نقاط کشور و استان برویم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران باید به سمت استقرار صنایع پاک هدایت شوند

سرمایه گذاران باید به سمت استقرار صنایع پاک هدایت شوند