مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-04اقتصادي

31 واحد مرغداری غیرمجاز آذربایجان شرقی با مدیریت واحد، وارد چرخه تولید شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: 31 واحد مرغداری غیرمجاز آذربایجان شرقی با مدیریت واحد، وارد چرخه تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه قرارگاه امنیت غذایی استان، آسیب شناسی نظام تولید، توزیع وعرضه محصولات اساسی و کشاورزی است اظهار داشت: این قرارگاه مصوب ستاد مازاد استان تولید می شود و در مقوله مرغ با برنامه ریزی هایی که در قرارگاه امنیت غذایی انجام شده می توان میزان تولید را تا 20 درصد افزایش داد و نیاز استان را تامین کرده و به نقطه امن دست یافت.

وی قیمت تعیین شده در ستاد تنظیم بازار برای گوشت مرغ را 31 هزار تومان عنوان کرد و این قیمت را مناسب برای تولید کننده و مصرف کننده با توجه به قیمت سایر اقلام دانست و گفت: با توجه به اینکه صددرصد نهاده های دامی مورد نیاز مرغداران با قیمت ارز دولتی و از طریق سامانه بازارگاه تامین می شود، مرغداران می توانند با آرامش خاطر برای جوجه ریزی اقدام کنند و اگر این سیاست تغییر نکند و برنامه ریزی ها دقیق اجرا گردد تا پایان سال انتظار نوسان قیمت وجود نخواهد داشت.

فتحی با اشاره به تولید نهاده های دامی در داخل استان گفت: قسمت عمده نهاده های مورد نیاز برای حوزه دام از طریق تولیدات داخل استان از طریق جو، ذرت علوفه ای و ذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 واحد مرغداری غیرمجاز آذربایجان شرقی با مدیریت واحد، وارد چرخه تولید شد

31 واحد مرغداری غیرمجاز آذربایجان شرقی با مدیریت واحد، وارد چرخه تولید شد