مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-04سياسي

گزارش اقدامات 100 روزه دولت به زودی ارائه می شود


گزارش اقدامات 100 روزه دولت به زودی توسط رییس جمهور ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید محمد حسینی شنبه شب در گردهمایی نیروهای انقلابی استان کرمان با اشاره به اینکه در این دولت گوش شنوا وجود دارد و رییس جمهور به این موضوع اهتمام ویژه ای دارد، افزود: برخی استانداران کشور حتی شرایط برای ماندگاری آنها مهیا بود، اما در نهایت براساس صلاح دید تغییر کردند.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب وزرا و مسئولیت باید نهایت دقت انجام شود، اظهار کرد: خود ما هم در دولت تاکید کردیم هر چه سریع تر مسئولان مردمی و انقلابی انتخاب شوند و اعتقاد داریم با بدنه دولت قبل اهداف محقق نمی شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه مشکلات عدیده ای از دولت قبل به ارث برده ایم و این مسائل یکی از دلایل به تعویق افتادن انتخاب مسئولان استانی شده است، بیان کرد: یکی از سوال های مطرح شده در انتخاب استاندار در هیئت دولت سوابق جبهه و جنگ آنان است تا یک انسان مردمی و انقلابی انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه در هیئت دولت در اولین جلسه مطالبات استان مطرح و پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: در حالی هنوز سه ماه از دولت نگذشته برخی غرب گراها طلبکار و از دولت انتقاد می کنند که دولت از موضع قدرت در سیاست خارجه وارد شده و شرط ورود آمریکا به برجام را برداشتن تمامی تحریم ها عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اقدامات 100 روزه دولت به زودی ارائه می شود

گزارش اقدامات 100 روزه دولت به زودی ارائه می شود