مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-04سياسي

شهرداری کرج حاشیه اتوبان تهران - کرج را سامان می دهد


رییس شورای شهر کرج از طرح مصوبه ای در استانداری البرز به منظور تحویل 22 کیلومتر حاشیه اتوبان تهران- کرج به شهرداری این کلانشهر خبر داد.

- ، جواد چپردار عصر شنبه در جریان سیزدهمین جلسه بررسی متمم بودجه 1400 شهرداری کرج از طرح مصوبه ای در استانداری به منظور تحویل 22 کیلومتر حاشیه اتوبان تهران- کرج به شهرداری این کلانشهر خبر داد و گفت: مکاتبات حقوقی و اداری این اقدام در حال انجام است.

وی بیان کرد: در بازدید از حاشیه اتوبان و ورودی های شهر شاهد وضعیت نامناسب این بخش ها بودیم.

چپردار افزود: بر این اساس طی بازدید میدانی و برگزاری جلسه ای در استانداری، مصوب شد مسئولیت رسیدگی به دو طرف حاشیه اتوبان تهران – کرج به شهرداری کرج واگذار شود.

به گفته این مسئول، این طرح از طریق توافق با ادارات راهداری و شهرسازی انجام می گیرد و در کنار ساماندهی ورودی های استان موضوع زیبا سازی، کمربند سبز، تبلیغات محیطی، المان های شهری، مشاهیر و شهدای گراتقدر نیز مورد توجه، اهتمام و اجرا قرار دارد.

وی، بیان کرد: در جریان بررسی متمم بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری که به بحث ساخت و ایجاد المان های شهری می پردازد، لازم است این امر نیز مورد توجه قرار گیرد و در صورت امکان مقدمات تهیه المان ها و امکانات مورد نیاز مسیر تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج حاشیه اتوبان تهران - کرج را سامان می دهد

شهرداری کرج حاشیه اتوبان تهران - کرج را سامان می دهد