مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-04سياسي

شهردار شهرکرد تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری را مطالبه کرد


تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی شهرداری شهرکرد علاوه بر کاهش هزینه ها موجب ایجاد امنیت شغلی برای این افراد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: نیروهای شهرداری با جدیت تمام و شبانه روزی به صورت ستادی و عملیاتی در حال خدمات رسانی هستند و تاثیر آن در سطح شهر مشخص است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد مورد غفلت مسئولان ارشد کشوری بوده است، افزود: ظرفیت این استان مورد غفلت واقع شده و امیدواریم دولت سیزدهم توجه بیشتری به استان و مرکز آن داشته باشد و همه مسئولان برای رسیدن دولت به اهدافش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای توانمندی در شهرداری مشغول به خدمت هستند، خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای شهرداری در قالب شرکتی و حجمی مشغول به خدمت هستند که توانایی های خوبی دارند بنابراین می طلبد امنیت شغلی آن ها تامین و نیروها نسبت به کار دلگرم تر شوند.

جاپلقی با اشاره به پیگیری مستمر جهت رفع مشکلات شهری بیان کرد: کمربندی 15 خرداد که 25 سال بلاتکلیف مانده است، پروژه های روگذر و زیرگذر، ورودی های شهر، طرح جامع شهری و طرح جامع ترافیک از جمله مواردی است که از زمان معارفه بنده پیگیری شده و رایزنی های لازم صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شهرکرد تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری را مطالبه کرد

شهردار شهرکرد تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری را مطالبه کرد