مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-04سياسي

بررسی مدیریت منابع آبی کشور با حضور محرابیان در کمیسیون انرژی مجلس


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه موضوع مدیریت منابع آبی با حضور وزیر نیرو در این کمیسیون بررسی می شود، گفت: اگر روش های علمی را برای مدیریت منابع آبی و مدیریت مصرف آب به کار نبندیم با چالش های جدی تری مواجه می شویم.

- قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکل کمبود آب در کشور گفت: ما تقریباً در کل حوزه های مختلف کشور از 5-6 سال قبل با تنش آبی مواجه هستیم و بخشی از این تنش آبی نتیجه سومدیریت در حوزه مدیریت منابع آبی است.

وی افزود: ما متأسفانه تاکنون نتوانسته ایم متناسب با شرایط اقلیمی و جغرافیایی حاکم  بر هر نقطه از کشور منابع آبی را مدیریت کنیم و در بسیاری از حوزه ها به دلیل سومدیریت مدیران رهاسازی های بی مورد و بی جای آب را داشته ایم و براساس این اقدام حقابه ها به درستی مدیریت نشده است.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که امروز بر مدیریت آب حاکم است یک مدیریت بدون مدل است و یک مدیریت روزمرگی و در بعضی از حوزه های آبی کشور مدیریت های سلیقه ای حاکم است و این مدیریت های سلیقه ای باعث شد تا امروز در بسیاری از مناطق کشور علی رغم وجود رودخانه ها و سدهای خرد و کلان با کمبود آب و تنش آبی و با نگرانی های کشاورزان و دیگر اقشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مدیریت منابع آبی کشور با حضور محرابیان در کمیسیون انرژی مجلس

بررسی مدیریت منابع آبی کشور با حضور محرابیان در کمیسیون انرژی مجلس