مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-04اقتصادي

ردپای بی اعتمادی بین سهامداران بورس


عشقی با اشاره به بحث دامنه نوسان، گفت: دامنه نوسان به عنوان بحث جدید و مبنایی در بورس تلقی می شود که از ابعاد مختلف برخوردار است.

- ، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار معتقد است در دو سال اخیر تامین مالی زیادی به شکل انتشار اوراق، فروش سهام و دیگر موارد در این بازار صورت گرفته این در حالی که بازار توان پاسخگویی به سهامداران را نداشته و این امر منجر به بی اعتمادی بین سهامداران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاکوایران؛ آمار اعلام شده نشان دهنده آن است که طی دو سال اخیر شاهد ورود حجم بالایی سرمایه به بازار بورس بوده ایم، بطوریکه از زمان تاسیس سازمان بورس تا دو سال گذشته ذی نفعان بازار تنها در حدود 2 میلیون نفر بودند.

این در حالی که هم اکنون 60 میلیون کد بورسی به صورت سهامداری مستقیم در بازار داریم و بقیه مردم هم از طریق صندوق های سرمایه گذاری و سایر نهادهای عمومی ذی نفع بازار سرمایه هستند.

طی این مدت در حالی شاهد رشد چشمگیر ورود سرمایه به بازار بورس بوده ایم که زیرساخت های این بخش نتوانست متناسب با نیاز مردم رشد کند و این امر موجب شده تا فراینده های موجود نتواند پاسخگوی نیازهای فعلی بازار باشد.

روندی بی اعتمادی مردم به بازار سرمایه را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای بی اعتمادی بین سهامداران بورس

ردپای بی اعتمادی بین سهامداران بورس