مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-04اقتصادي

80 مگا ولت آمپر به برق شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی اضافه می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پست فوق توزیع برق شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی در حال اجراست، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پست فوق توزیع برق شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی در حال اجراست، گفت: با احداث این پست 80 مگا ولت آمپر به برق این شهرک اضافه می شود.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نیاز واحدهای صنعتی در حال توسعه به انرژی برق، ایجاد پست فوق توزیع دایمی این شهرک در دستور کار و اولویت شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکت شهرک های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب این طرح افزود: در فاز اول این پست به صورت بخشی از طرح کلی، یک ترانس 30 مگا ولت آمپر احداث می شود و در این راستا احداث خط دو مداره 132 کیلو ولت در حدود دو کیلومتر رو به اتمام است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: پست 132.

20 کیلو ولت در فاز نهایی با دو ترانسفورموتور( 2*40 ) در مجموع به ظرفیت 80 مگا ولت آمپر با اعتبار بیش از حدود 100 میلیارد تومان با همکاری شرکت برق منطقه ای استان و این شرکت احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 مگا ولت آمپر به برق شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی اضافه می شود

80 مگا ولت آمپر به برق شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی اضافه می شود