مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-04اقتصادي

ساز و کارهایی برای تهاتر نفتی در احداث سد دالکی دیده شده است


استاندار بوشهر بر لزوم تکمیل پروژه های حوزه آب استان تاکید کرد و گفت: ساز و کارهایی برای تهاتر نفتی در احداث سد دالکی دیده شده است.

- ، احمد محمدی زاده عصر شنبه در نشست با معاون وزیر نیرو اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه آب با مشکلات و چالش های زیادی روبرو است و باید نگاه ویژه ای به حوزه آب استان داشته باشیم.

وی وی با اشاره به اینکه باید از روان آب های استان بوشهر بهتر و بیشتر استفاده شود افزود: هر ساله بیش از یک میلیارد و 500 میلیون مترمکعب آب از استان بوشهر بدون استفاده راهی دریا می شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این روان آب های بخشی از خاک های حاصلخیز استان را نیز به دریا می برند تصریح کرد: مطالعات چند رودخانه ای که این آب را از بستر استان بوشهر به دریا می‏ برد در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خصولتی برای فعالیت در حوزه آب و سدسازی استان بوشهر اضافه کرد: با برخی از دستگاه ها از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و قرارگاه خاتم نشست هایی را در این زمینه داشته ایم.

محمدی زاده با بیان اینکه کمبود آب باعث فروش نخل ها در برخی تقاط استان شده است افزود: سدهای دالکی و خاییز در تأمین آب نخیلات شهرستان های دشتستان و تنگستان نقش مهمی دارند و باید برای تکمیل آنها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کارهایی برای تهاتر نفتی در احداث سد دالکی دیده شده است

ساز و کارهایی برای تهاتر نفتی در احداث سد دالکی دیده شده است