مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-04سياسي

مولفه های پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش است


معاون تربیت و آموزش ارتش در خصوص شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رکن اساسی و مولفه اصلی پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری، - اعتقاد و روحیه سربازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به ثبت نام و گزینش داوطلبان ورود به دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و اهمیت و قداست خدمت در نیروهای مسلح، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مرکز تربیت جوانانی است که با حفظ سلامت روحی و روانی و شاخص های ممتاز تربیتی، ارزشی و اعتقادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی برای هر سازمانی به عنوان رکن اساسی و قوه محرکه آن سازمان تلقی می شود و رشد و تعالی سازمان ها وابسته به نیروی انسانی کارآمد و شایسته ای است که در مسیر تربیت و آموزش رشد می کند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه های افسری خود، فرماندهان و مدیران آینده ارتش را تربیت می کند.

پایه های سطوح عالیه این سازمان در داخل دانشگاه های افسری و از گزینش صحیح و درست جوانان غیرتمند پایه ریزی می شود و خوشبختانه در طول سنوات گذشته تا کنون خیل مشتاقانی بوده و هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولفه های پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش است

مولفه های پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش است