مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-04سياسي

شئونات اسلامی در جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان رعایت نشد


برگزاری جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان بدون اخذ مجوز از ستاد کرونا یک اقدام ضد بهداشتی بود و علاوه بر آن حواشی بسیار داشت و سبب جریحه دار شدن افکار عمومی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضمن آنکه اقدامی ضدبهداشتی با عدم رعایت شئونات اسلامی در شهر دارالمومنین گرگان بوده، موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.

استاندار گلستان در خصوص آمار تزریق واکسن کرونا هم گفت: تاکنون بیش از 88 درصد جمعیت هدف استان حداقل یک دوز واکسن زده اند و البته ورود جدی و متمرکز در زمینه واکسیناسیون نتایج بهتری به همراه داشته است.

وی بیان کرد: توجه به واکسیناسیون جامعه اتباع امور خارجه و عشایر از اهمیت بالایی برخوردار است و خصوصاً برای اتباع باید به گونه ای برخورد شود که این رغبت آنها را جهت شرکت در واکسیناسیون افزایش دهد.

زنگانه افزود: متاسفانه آمار ابتلا در استان رو به افزایش است و اگرچه تمام شهرستان های گلستان در وضعیت آبی قرار دارند اما عادی انگاری در شرایط فعلی ما را به سمت روند افزایشی شیوع کرونا در جامعه پیش می برد و باید رعایت پروتکل ها تقویت شود.

استاندار گلستان عنوان کرد: هم اکنون 216 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد 42 بیمار در icu بستری و 19 بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شئونات اسلامی در جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان رعایت نشد

شئونات اسلامی در جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان رعایت نشد