مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-04اقتصادي

کارآفرین نباید از ریسک بترسد


در حال حاضر کشوری مثل روسیه با 20 میلیون مسلمان می تواند بازار خوبی برای تجار ایرانی باشد و البته کشورهای آفریقایی نیز ظرفیت خوبی برای صادرات دارند.

- ایسنا/البرز یک کارآفرین گفت: در حال حاضر کشوری مثل روسیه با 20 میلیون مسلمان می تواند بازار خوبی برای تجار ایرانی باشد و البته کشورهای آفریقایی نیز ظرفیت خوبی برای صادرات دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجمه کربلایی روز شنبه (13 آذرماه) در اولین کارگاه مجازی کافه کارآفرینی که با محوریت ویژگی های یک کارآفرین برگزار شد؛ اظهار کرد: برای اینکه یک کارآفرین بتواند از مرحله ایده تا اجرای طرح خود به خوبی پیش برود در مرحله اول باید شناخت دقیقی از علایق، امکانات و ابزاری که او را به سمت اجرایی شدن ایده ها هدایت می کند داشته باشد.

وی ادامه داد: یک کارآفرین برای اینکه بتواند ایده خود را عملیاتی کند باید جرئت و جسارت ریسک داشتن داشته باشد و این ریسک پذیری را با چاشنی خلاقیت مخلوط کند تا بتواند به موفقیت برسد.

وی توضیح داد: متاسفانه در کشور ما بخشی از زنجیره کارآفرینی پاره شده و کارآفرینان اغلب در اتصال به بازار و فروش با مشکل مواجه هستند.

مشاور عالی شرکت ماهان توسعه آیریک افزود: کارآفرینی در شرایط موجود موفق می شود که نترسد و بتواند بخش پاره شده این زنجیر را گره بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین نباید از ریسک بترسد

کارآفرین نباید از ریسک بترسد