مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-04سياسي

مواضع روشن «آیت الله صادقی» در دفاع از نظام و ولایت فراموش نشدنی است


استاد حوزه و دانشگاه و نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان گفت: مواضع روشن آیت الله صادقی در دفاع از نظام و ولایت فراموش نشدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیام تسلیت آیت الله سید احمد میرعمادی استاد حوزه و دانشگاه، نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن قم به مناسبت درگذشت استاد حوزه علمیه کمالیه خرم آباد مرحوم آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی آمده است: ارتحال عالم فرزانه و استاد عالی قدر حضرت آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی -رضوان الله تعالی علیه - موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم بزرگوار، سالیان متمادی از اساتید برجسته حوزه علمیه کمالیه خرم آباد بودند و شاگردان زیادی از حوزه درسی ایشان بهره مند شدند، همچنین مردم انقلابی و ولایتمدار استان لرستان نیز از خطبه ها، بیان احکام و سخنان ارزشمند ایشان، استفاده نمودند.

این شخصیت خدمتگزار، هشتاد سال عمر شریف خود را در راه خدمت به دین و مذهب، تبلیغ و ترویج مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام و تربیت طلاب علوم دینی سپری کردند.

صفا و سلوک اجتماعی این روحانی عالی قدر با مردم به خصوص با علما و روحانیت، خدمات اجتماعی و مواضع روشن ایشان در دفاع از نظام و خط ولایت و رهبری فراموش نشدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع روشن «آیت الله صادقی» در دفاع از نظام و ولایت فراموش نشدنی است

مواضع روشن «آیت الله صادقی» در دفاع از نظام و ولایت فراموش نشدنی است