مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-04سياسي

شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می شود


شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می شود.

- ، منصور مرادلو ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت انتخاب شهردار زنجان اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم امروز جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار برگزار کنیم که با توجه به عدم حضور برخی اعضا به احتمال زیاد این جلسه فردا به صورت غیرعلنی برای انتخاب شهردار برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق رایزنی های صورت گرفته به توافقاتی رسیده ایم که شهردار زنجان با رای بالای اعضای شورای شهر انتخاب شود و در صورت رد صلاحیت شهردار منتخب بعدی آیا باز هم به رای خود اصرار خواهیم کرد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: انتخاب شهردار از بین گزینه هایی خارج از 6 نامزد باقیمانده است و برخی افراد در زمان جمع آوری رزومه توسط شورا، خود را آماده کرده بودند اما بنا به دلایلی از ارائه رزومه کاری خود خودداری کردند.

مرادلو ابراز داشت: شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می شود و در این میان شهردار زنجان از بین 6 گزینه باقیمانده قبلی باشد و تاکید وزارت کشور بر این است که تکلیف انتخاب شهردار سریع تر تعیین شود.

وی گفت: نمی خواهیم داستان انتخاب شهردار قبلی عباس راشاد تکرار شود و عملکرد سرپرست شهرداری زنجان تاکنون موفقیت آمیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می شود

شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می شود