مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-04سياسي

علی باقری: صهیونیست ها خواب حمله به ایران را ببینند


معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه الجزیره در پاسخ به لفاظی های صهیونیست ها علیه جمهوری اسلامی هشدار داد که صهیونیست ها باید خواب حمله به ایران را ببینند و هرگز از چنین خوابی بیدار نخواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مذاکره کننده ارشد هیأت ایرانی در مذاکرات وین برای رفع تحریم ها و احیای برجام در گفت وگو با بخش انگلیسی شبکه الجزیره در پاسخ به سؤالی درباره دو سند ارائه شده ایران به طرف های برجام گفت: همانطور که می دانید این گفت وگوها شش دور در وین در سال جاری در بهار و تابستان برگزار شد و در نهایت پیش نویس های اسناد ارائه شد.

ما به عنوان نمایندگان دولت ایران و مذاکره کنندگان جدید ایران، نظرات خود را درباره پیش نویس ها را به خصوص پیش نویس هایی که درباره رفع تحریم های غیرقانونی و ظالمانه و فعالیت های هسته ای ایران بود، گسترش دادیم و پیش نویس این اسناد را به طرف مقابل ارائه کردیم .

باقری در سؤالی در خصوص جزییات پیش نویس جدید ارائه شده ایران گفت: در خصوص پیش نویس ارائه شده درباره تحریم ها و موضوعات هسته ای، نکته مهم این است که دو طرف در خصوص اساس مذاکرات که همان توافق هسته ای 2015 است و آن چه که ما ارائه کردیم،توافق داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری: صهیونیست ها خواب حمله به ایران را ببینند

علی باقری: صهیونیست ها خواب حمله به ایران را ببینند