مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-04سياسي

هرچه سریع تر پرواز مستقیم میان تهران و باکو از سر گرفته شود


با توجه به باز شدن مرزهای هوایی جمهوری آذربایجان به روی پروازهای خارجی، امیدواریم هر چه سریعتر پرواز مستقیم میان تهران و باکو از سر گرفته شود.

- ، علی علیزاده سفیر جمهوری آذربایجان در تهران بعد از ظهر امروز (شنبه) با علی نیک زادثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

نیکزاد در ابتدای این دیدار با اشاره به اهمیت گفتگوهای نمایندگان پارلمان های ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: از تقویت روابط میان نمایندگان مجالس دو کشور استقبال می کنیم.

گفتگوهای پارلمانی می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در تسهیل و تسریع همکاری های دو دولت داشته باشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت بازسازی مناطق آزاد شده در قره باغ، افزود: با توجه به پیوندهای عمیق دو کشور و ویژگی همسایگی، انتظار داریم از ظرفیت شرکت های ایرانی برای مشارکت در بازسازی، ساخت و ساز، مرمت آثار باستانی و تامین آب و برق مناطق آزاده شده استفاده شود.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: با توجه به باز شدن مرزهای هوایی جمهوری آذربایجان به روی پروازهای خارجی، امیدواریم هر چه سریعتر پرواز مستقیم میان تهران و باکو از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرچه سریع تر پرواز مستقیم میان تهران و باکو از سر گرفته شود

هرچه سریع تر پرواز مستقیم میان تهران و باکو از سر گرفته شود