مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-04سياسي

فعالیت 316 مجموعه برای توسعه خدمات تجاری سازی در کشور


کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 316 مجموعه را در حوزه تجاری سازی خدمات مورد تایید قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مشکلات شرکت های دانش بنیان، تجاری سازی و فروش محصولات است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجموعه هایی را که خدمات آنها به رونق کسب وکار دانش بنیان ها منجر می شود، به عنوان شرکت های تجاری سازی حمایت می کند.

بر همین اساس نیز تاکنون کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 316 مجموعه را در حوزه تجاری سازی خدمات مورد تایید قرار داده است.

این شرکت ها خدمات خود را در حوزه های مختلفی چون خدمات فکری ، ارزیابی ، مشاوره ، توسعه بازار ، شتاب دهی کسب وکار ، مدیریت فناوری و مالی و سرمایه گذاری به شرکت های متقاضی ارائه می کنند.

ارائه خدمات در حوزه مقابله با چالش های مدیریتی و راه کارهای نوین در این حوزه ، مدیریت دانش محور پروژه های اقتصادی درحوزه خدمات تجاری سازی ، ایجاد بستر لازم ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین فروشندگان و خریداران ، شناسایی گلوگاه ها و مدیریت پژوهش های کاربردی و توسعه ای برای افزایش بهره وری و مشاوره کسب وکار و تحلیل بازار فناوری های پیشرفته از جمله خدمات شرکت های فعال در حوزه تجاری سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 316 مجموعه برای توسعه خدمات تجاری سازی در کشور

فعالیت 316 مجموعه برای توسعه خدمات تجاری سازی در کشور