مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-04سياسي

یکی از معضلات نظام قانون گذاری طرح هایی است که نمایندگان مجلس تصویب می کنند


معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: یکی از معضلات و مشکلات نظام قانون گذاری ما طرح هایی است که نمایندگان مجلس براساس وظایفشان تصویب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه عصر امروز در اولین یادواره شهدای وکیل و حقوقدان با بیان اینکه تعمیق و ترویج فرهنگ شهید و شهادت وظیفه یک همگانی است، اظهار کرد: باید برای مقابله با فتنه دشمن که تلاش می کند نمادهای ارزشی و ایمانی این ملت را از بین ببرد یاد شهدا را گرامی بداریم.

وی افزود: برخی دانسته یا نادانسته در زمین دشمن بازی کردند و برخی بی مهری کردند که نگذاشتند در برخی سال ها جنازه شهدای گمنام را در برخی محیط های آموزشی دفن کنند.

قدرتی ادامه داد: دشمن می داند اگر فرهنگ شهید و شهادت در یک جامعه ای گسترش پیدا کند دیگر نمی تواند بر آن کشور حاکم شود و سرمایه های مادی آن کشور را به یغما ببرد.

وی با تاکید بر اینکه ما باید برای نسل جدیدمان الگو معرفی کنیم، گفت: اگر خدای ناکرده غفلتی کنیم دشمن الگوهای بدلی را معرفی می کند و چه بسا کسانی که مایه ننگ هستند به عنوان الگو معرفی می کند و به موقع ضربه خودش را به اقتدار کشور می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از معضلات نظام قانون گذاری طرح هایی است که نمایندگان مجلس تصویب می کنند

یکی از معضلات نظام قانون گذاری طرح هایی است که نمایندگان مجلس تصویب می کنند