مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-04بين الملل

تحلیل الاخبار از دور جدید مذاکرات وین؛ آمریکا آماده رفع تحریم نیست


روزنامه لبنانی الاخبار با بررسی دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+4 در وین، آن را یک تساوی بدون گل توصیف کرد و نوشت، تاکتیک طرف ایرانی موجب سردرگمی طرف اروپایی و آمریکایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هفته گذشته شهر وین، میزبان نخستین دور مذاکرات در دولت جدید ایران (دولت سیزدهم) و  گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، رد کنند.

وی سپس دیروز اعلام کرد که بر این اساس، به طرف مقابل این فرصت داده شد تا هفته آینده پس از رایزنی در پایتخت های خود برای مدت کوتاهی، مذاکرات را در وین از سر بگیرند.

در ادامه این یادداشت آمده است، در این میان، رسانه های اسراییلی از جمله سایت صهیونیستی  والا، این شایعه را ترویج کردند که هیأت های غربی در نشست دیروز، پیشنهادهای ایران را رد کردند و در دور بعد پس از رایزنی با پایتخت ها به طور کامل آن را رد خواهند کرد.

هادی محمدی تحلیلگر سیاسی ایرانی در این خصوص به الاخبار گفت: واکنش اولیه طرف غربی که از طریق رسانه های آن ها، متوجه آن می شویم، در چارچوب تاکتیک مرحله اول یعنی نشان دادن ایران به عنوان عامل اصلی شکست مذاکرات و عدم داشتن آمادگی برای بازگشت به تعهدات خود در توافقنامه 2015 است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل الاخبار از دور جدید مذاکرات وین؛ آمریکا آماده رفع تحریم نیست

تحلیل الاخبار از دور جدید مذاکرات وین؛ آمریکا آماده رفع تحریم نیست