مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-04اقتصادي

رسیدگی به 13 هزار پرونده تعزیراتی در گیلان


به گفته مدیرکل تعزیزات حکومتی استان گیلان طی هشت ماه گذشته به 13 هزار پرونده در حوزه های قاچاق کالا، بهداشت و درمان و کالا و خدمات رسیدگی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، مرتضی امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در محل تعزیزات حکومتی شهرستان آستارا اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و نظارت بر کالاهای سلامت محور یکی از موضوعات مهمی است که در طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی موردبررسی قرار می گیرد.

  وی با بیان اینکه تعزیزات حکومتی استان گیلان طی هشت ماه گذشته به 13 هزار پرونده در حوزه های قاچاق کالا، بهداشت و درمان و کالا و خدمات رسیدگی کرده، افزود: از این تعداد، 12 هزار پرونده منتج به صدور رأی شده است که میزان محکومیت صادرشده دوهزار میلیارد ریال می باشد.

  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به اینکه مجموعه سازمان تعزیزات حکومتی از تولید تا توزیع کالا نظارت دارد، تصریح کرد: تمام تلاش همکاران ما در سازمان تعزیزات حکومتی این است که کالاهای سالم، استاندارد و بهداشتی به دست مردم برسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بازدید از کارخانه تولید ظروف یک بار مصرف و حضور در جلسه هماهنگی با کارکنان دادگستری از دیگر برنامه های سفر یک روزه مرتضی امینی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان گیلان به شهرستان آستارا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 13 هزار پرونده تعزیراتی در گیلان

رسیدگی به 13 هزار پرونده تعزیراتی در گیلان