مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-04دانش

اعلام موجودیت رسمی «انجمن علمی رسانه ایران» از سوی هیئت موسس


همزمان با اعلام موافقت اولیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تاسیس «انجمن علمی رسانه ایران» جلسه هیئت موسس این انجمن برگزار شد و اساسنامه این انجمن به امضای اعضای هیئت مؤسس رسید.

- همزمان با اعلام موافقت اولیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تاسیس انجمن علمی رسانه ایران جلسه هیئت موسس این انجمن برگزار شد و اساسنامه این انجمن به امضای اعضای هیئت مؤسس رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با اعلام موافقت اولیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تاسیس انجمن علمی رسانه ایران به عنوان انجمن فراگیر و پوشش دهنده حوزه های گوناگون رسانه کشور، جلسه هیئت موسس این انجمن چهارشنبه 10 آذر 1400 در سالن شورای دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و اساسنامه این انجمن به امضای اعضای هیئت مؤسس رسید.

این انجمن علمی، ابتکار اعضای پیشروی رشته مدیریت رسانه برای ایجاد تشکلی فراگیر از همه فعالان علمی صنعت رسانه به منظور توسعه علمی رشته های مرتبط با رسانه به ویژه مدیریت رسانه است که با توجه به ورود رشته نوپای مدیریت رسانه به فاز رشد، اهدافی همچون گردهم آوردن متناوب اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان این رشته فراتر از مرزهای دانشگاهی، برگزاری همایش های علمی و رویدادهای تخصصی در حوزه های گوناگون مرتبط با مدیریت رسانه را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موجودیت رسمی «انجمن علمی رسانه ایران» از سوی هیئت موسس

اعلام موجودیت رسمی «انجمن علمی رسانه ایران» از سوی هیئت موسس