مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-04سياسي

جلوگیری از تعطیل شدن صنایع سمنان توسط بانک ها


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه تملک یکی از چالش های اساسی واحدهای تولیدی سمنان است، گفت: جلوگیری از تعطیل شدن صنایع سمنان توسط بانک ها ضرورت دارد.

- ، عباس گلرو ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه جلوگیری از تعطیل شدن صنایع سمنان توسط بانک ها ضرورت دارد، تاکید کرد: در سفر رییس جمهور به استان بر این موضوع تاکید ویژه شد در نتیجه بانک ها مسائل مرتبط با تملک و تولید را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه ارتقا بودجه نیازمند یک تلاش جمعی و همگانی است، ابراز کرد: شاهد هستیم که اعتبارات ملی خوبی برای حوزه انتخابیه سمنان اخذ شده اما نیاز است این اعتبارات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه یک درصد حق دولت و توجه به مسئولیت های اجتماعی، امری است که صاحبان معادن باید به آن اهتمام داشته باشند چرا که در سفر رییس جمهور به استان سمنان نیز این موضوع به شدت تاکید شد، ابراز داشت: مجلس باید برای اصلاح قانون معادن مصوبه ای را بگذراند.

گلرو در ادامه با بیان اینکه مشکل اصلی ما تأمین آب برای استان سمنان است و لذا موضوع آب باید جدی گرفته شود، بیان کرد: مدیریت منابع فعلی آب نیز در تمامی حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیل شدن صنایع سمنان توسط بانک ها

جلوگیری از تعطیل شدن صنایع سمنان توسط بانک ها