مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-04سياسي

بهترین روش محبت کردن زن و شوهر


در بحث محبت خانم ها بیشتر کلامی و شنیداری هستند و دوست دارند که در کنار عمل، با واژه ها محبت همسرش را بشنوند؛ اما مردها دیداری هستند و وقتی می بینند که همسرشان به خانواده و آنها اهمیت می دهد می فهمند که آنها را دوست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سیما فردوسی، روانشناس در برنامه صبح پارسی ممکن است سوگیری داشته و حتی علم مشاوره دادن را هم نداشته باشند و احساسی برخورد کنند؛ در حالی که مشاور بر اساس علم و دانش راهکارها را بررسی می کند.

فردوسی توصیه کرد: در روابط بین همسران نباید مقایسه با دیگران داشته باشیم و از شخص به عنوان شخص مقایسه شونده استفاده نکنیم ولی باید به دنبال این باشیم که همسرمان را خوشحال کنیم و لحظات خوبی را برای او بسازیم و هر زوج برای دیگری از یکدیگر در این زمینه سبقت بگیرند.

وی اضافه کرد: تقسیم کار هم موضوع مهمی است؛ زوجین باید مهارت ارتباطی قوی داشته باشند همدیگر را بپذیرند، دوست داشته باشند، محبت و مشورت کنند، خانواده ها را در مسائل و مشکلاتشان دخالت ندهند و کارهایی که فضایی شاد را در خانواده برای خودو فرزندانشان فراهم کنند.

این روانشناس بیان داشت: زیرا در غیر این صورت فرزندان به ویژه در دوران نوجوانی اگر فضای مناسبی در خانواده نداشته باشند از خانه فراری می شوند و باعث می شود با حضور در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش محبت کردن زن و شوهر

بهترین روش محبت کردن زن و شوهر