مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-04سياسي

دستگاه قضایی به وجود قضاتی که در راه خدمت از جان مایه می گذارند، افتخار می کند


رییس قوه قضاییه با قاضی کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی دچار آسیب از ناحیه مهره های کمر شد، به صورت تلفنی گفت و گو کرد و جویای احوال وی شد.

- رییس قوه قضاییه با قاضی کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی دچار آسیب از ناحیه مهره های کمر شد، به صورت تلفنی گفت و گو کرد و جویای احوال وی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز شنبه (13 آذر) به صورت تلفنی با مسعود توکلی قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی، دچار آسیب جدی از ناحیه مهره های کمر شده، گفت وگو کرد.

رییس عدلیه ضمن قدردانی از اقدام به موقع این قاضی فداکار، برای وی از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل و کامل کرد و گفت: دستگاه قضایی به وجود قضاتی اگاه و شجاعکه در راه خدمت به ملت از جان مایه می گذارند، افتخار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در گفت وگو با یدالله موحد رییس کل دادگستری کرمان نیز خواستار تشویق و حمایت از قضات فداکاری شد که در مسیر خدمت خالصانه به خلق، حتی از بذل جان خود دریغ نمی کنند و رسیدگی به امور مردم را بر هر اقدام دیگری اولویت می دهند.

رییس قوه قضاییه در این تماس تلفنی همچنین پیگیر روند درمان قاضی توکلی زاده شد و دستورات لازم برای رسیدگی به وضعیت وی را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به وجود قضاتی که در راه خدمت از جان مایه می گذارند، افتخار می کند

دستگاه قضایی به وجود قضاتی که در راه خدمت از جان مایه می گذارند، افتخار می کند